Sonntag, 27. Mai 2012

محکومیت جهانی علیه جنایت هولناک رژیم بشار اسد قتل ۱۰۶ نفر منجمله ۵۰ کودک

محکومیت جهانی علیه جنایت هولناک رژیم بشار اسد قتل ۱۰۶ نفر منجمله ۵۰ کودک

 

در یک جنایت هولناک، رژیم سفاک بشار اسد روز جمعه در منطقه  حوله  در حومه حمص دست به کشتار دهها تن از کودکان و مردم بی دفاع زد.در این جنایت که توسط ناظران بین المللی به ثبت رسید، ۱۰۶ نفر که ۵۰ تن از آنان کودک بودند به نحو فجیعی توسط جانیان اسد به قتل رسیدند.
دولت فرانسه این جنایات را محکوم کرد و خواهان اقدام بین المللی علیه رژیم اسد شد.
لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد: من کشتاری را که روزانه  بشار اسد مرتکب میشود ، محکوم میکنم. با این جنایات جدید، رژیم آدمکش، سوریه را به شرایط حولناکی کشانده است و ثبات منطقه را تهدید میکند. من در حال هماهنگی برای تشکیل اجلاس فوری دوستان سوریه در پاریس هستم.
برهان غلیون رئیس پیشین شورای ملی سوریه نیز در این باره به تلویزیون العربیه گفت: رژیم اسد که در برابر ارتش آزادی سوریه با شکست های پیاپی مواجه شده است اوباش سرکوبگر خود را برای انتقام گیری از مردم، بسیج کرده است و این قتل عام یکی از این اقدامات بود. برهان غلیون تاکید کرد رژیم سوریه جز زبان زور چیزی نمی فهمد و باید با قهر با آن مقابله کرد.
وی دیدار آتی کوفی عنان از دمشق را بی نتیجه دانست.
با وجود ادامه کشتار مردم بیگناه سوریه، قیام کنندگان به شعار مردم خواهان سرنگونی نظام هستند، به تظاهرات ادامه دادند و خواستار سرنگونی بشار اسد شدند. قیام کنندگان مراسم تشییع پیکر شهدای قیام را به تظاهرات علیه رژیم سوریه تبدیل کردند.
( اوگاریت و خبرگزاری فرانسه ۶ خرداد ۱۳۹۱)

بی تفاوت گذر نکنیم... / اذیت و آزار زنان در خیابان های شهر شدت گرفته است


بی تفاوت گذر نکنیم... / اذیت و آزار زنان در خیابان های شهر شدت گرفته است