Mittwoch, 13. Juni 2012

حاضربه جنگ باش اگر صلحت آرزوست

حاضربه جنگ باش اگر صلحت آرزوست


AddThis Social Bookmark Button
 اگر سیاستگزاران جامعه بین المللی بخصوص کشورهای آمریکا واروپا واقعا خواهان صلح و امنیت  در منطقه وجهان می باشند ، لاجرم باید این را بپذیرند که در کنار مردم ایران، سوریه و عراق آماده بجنگ (نه مماشات با رژیم ملایان- نه حمله نظامی) با جبهه فاشیسم آخوندی به سر دمداری رژیم تروریستی مذهبی ولایت فقیه خامنه ای باشند. بقیه حرف وحدیث ها داستانسرایی وخود فریبی است. اگر آنها سیاست قاطع  وخواست تغییر رژیم آخوندی را جایگزین مماشات وحفظ آن نمایند در آنصورت می توان گفت که کمی در مسیر جلب اعتماد مردم منطقه وبخصوص ایران گام نهاده اند.
 سیاست قاطع برای تغییر رژیم وقرار گرفتن در جبهه ملتهای منطقه هم در شرایط کنونی یک شاخص  بیش ندارد، خارج کردن نام مقاومت ایران از لیست سیاه، انجام مسئولیت وتعهدات رسمی وامضا کرده خودشان در قبال اشرفیان چه در اشرف وچه در لیبرتی.
دلیل اینکه گویا ناچارید که به راه حل نظامی در سوریه روی بیاورید علتش اینست که با تنها تکیه گاه وحامی فعال وتمام عیار آن که حکومت آخوندی در ایران است مماشات می کنید واین اتفاقا نشانگر آنست که سرانجام مماشات ومذاکره وامتیاز دادن به آخوندها آنهم اساسا از کیسه مردم ومقاومت ایران راه به جنگ  در کل منطقه می برد. سیاست استمالت از آخوندهای ضد بشر  حتی در عراق نیز بعلت مماشاتی که با رژیم ایران دارند چشم بر دیکتاتوری ملا پروده ومهندسی شده مالکی بسته اند. وخواست دمکراتیک مردم عراق را قربانی سیاستهای ضد انسانی خود برای حفظ آخوندها کرده اند. در یک کلام کارگزاران خط مماشات بی ترمز ودنده با آخوندها، ضد صلح وامنیت جهانی  پیش می روند.
واشنگتن پست: «گیجی و درهم برهمی اهداف اوباما بر سر رژیم های ایران و سوریه»
دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۱ ژوئن ۲۰۱۲
 هدف اوباما تغییر رژیم در سوریه و مقابله با رژیم ایران برای دستیابی به تسلیحات اتمی است. وضعیت طوری است که اوباما، به سمت هر کدام از این دو هدف که میرود، استراتژی غربی ها را در مورد دیگر، بغرنج تر میکند. نویسنده مقاله که از اعضای هیئت تحریریه واشنگتن پست است، می افزاید: آیا واشینگتن میخواهد رژیم وحشی، متخاصم و هم پیمان نزدیک دیکتاتوری اسد را در ایرانِِ تحت حاکمیت خامنه ای سرنگون کند؟ یا میخواهد با معامله، تهدیدهای آنرا مهار کند؟ جواب،  نه این است و نه آن و هر دو: دولت اوباما می گوید به دنبال تغییر رژیم در سوریه است، اما در مورد رژیم ایران، هدف تعریف شده اش این است که رژیم ملاها درصورتیکه به دنبال تسلیحات اتمی نرود، میتوان  با این رژیم کنار آمد.
واشینگتن پست خاطرنشان کرد: اوباما تلاش میکند با روش دیپلماتیکِ کشورهای غربی، این مسئله را در هر دو کشور دنبال کند. اما باید گفت اگر هدف، با قطعنامه های شورای امنیت و طرح شش ماده ای کوفی عنان تغییر رژیم در سوریه است، این هدف محکوم به شکست است. تنها ترکیبی از فشارهای اقتصادی و نظامی از جانب اپوزیسیون اسد و خارجی ها، موجب سرنگونی رژیم سوریه خواهد شد.
واشنگتن پست افزود: فروپاشی در سوریه میتواند رژیم ایران را نیز تضعیف کند. بنابراین جای تعجب نیست که رژیم تهران میخواست موضوع سوریه را نیز به بحث های دور قبلی مذاکرات اتمی اضافه کند- یا اینکه عنان میخواهد رژیم ایران را در گروه جدید تماس سوریه  بگنجاند.
دولت اوباما هر دوی این پیشنهادات را رد کرد، زیرا این پیشنهادات در تعارض با تغییر رژیم در سوریه هستند.  (واشنگتن پست ۲۲ خرداد ۱۳۹۱(
بنابر این چه در جنبه تروریسم، اتمی ونقض حقوق بشر که همگی در رژیم آخوندی به اوج رسیده واز حد نیز گذشته اند، فقط عوامل زمینه ساز یک جنگ میباشند که اگر با اتخاذ یک سیاست قاطع وپذیرش تغییر این نظام بانکدار مرکزی تروریسم وبنیاد گرائی وجنگ افروزی، دول استمالت چی جلوی آن  نایستند، بنا بر تجربه اثبات شده در برابر فاشیسم هیتلری، هم جنگ وهم ننگ را باهم نصیب خود می کنند. دول مذاکره با رژیم، لطفا شما از آخوندها حمایت نکنید سرنگونی آن بدست مقاومت سازمانیافته مردم ایران   محقق خواهد شد. ملت ایران را بخیر شما امید نیست، شربیشتر نرسانید!. 
ملت ایران ومنطقه بیش از سی سال است که در شرایط جنگ با این فاشیسم ولایت فقیه هستند .شرم کنید و بر زخم یک ملت بپا خواسته ایران نمک نپاشید.
در فتنه بر نا کسی باز شد
که با ناکسان یارودمساز شد
سید صبا حسینی
۱۳۹۱/ ۲۳/خرداد