Montag, 11. Juni 2012

احمدی نژاد: بعضی مسائل را که هم شما می‌دانید و هم ما، نمی‌توانیم بگوییم!!

جنگ گرگها همچنان ادامه دارد


احمدی نژاد: بعضی مسائل را که هم شما می‌دانید و هم ما، نمی‌توانیم بگوییم!!

 احمدی نژاد که بشدت از افشای اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی که باند رقیب علیه اش مدتها است به راه انداخته گزیده است و از طرفی دیگر بدنبال حذف علی لاریجانی از ریاست مجلس بود، برای تعدادی از نمایندگان جدید مجلس دست به افشاگری زد.
احمدی نژاد در ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ توسط آخوند تاجدینی نماینده پارلمانی دولت یک جلسه در ساختمان مجلس قدیم با تعدادی از نمایندگان جدید مجلس ترتیب داد. در این جلسه از نمایندگان مخالف خودش کسی را دعوت نکرد تا راحت بتواند علیه باند رقیب افشاگری کند تا شاید مانع انتخاب علی لاریجانی برای ریاست مجلس نهم شود.!
بعداز انتخاب مجدد علی لاریجانی به ریاست مجلس، باند احمدی نژاد تصمیم گرفت که نوار سخنان احمدی نژاد، علنی کند تا یک ضربه به رقبای خودش بزند. لذا  سایت «شبکه ایران» وابسته به موسسه ایران٬ فیلم کامل سخنرانی منتشر نشده محمود احمدی‌نژاد در جمع گروهی از نمایندگان مجلس نهم که در آن انتقاد‌هایی متوجه مجلس٬ قوه قضائیه و احزاب شده را منتشر کرد.
از جمله نکاتی که احمدی نژاد در این سخنرانی مطرح کرده است:
● خدا از آن کسانی که در این کشور گروه بازی و باند بازی را راه انداختند، نگذرد؛ کسانی که قدرت را جای خدا، دین و مکتب نشاندند.
● آیا انقلاب شده که ما یک حکومتی درست کنیم و با هم دیگر حزب بازی در بیاریم و بجنگیم تا این، آن یکی را خراب کند و بیاید سر قدرت؟ هر کسی هم رسید سر قدرت، جیبش خودش و فامیل‌هایش را پر کند و بعد هم هزار نوع مسائل فرعی درست کنیم.
● آیا برای این انقلاب شد که بخش عمده‌ای از مدیران ارشد کشور از جنوب شهر، از روستا‌ها، از جاهای دور بلند شوند و بیایند بروند بالا نشین شهر تهران شوند؟ وقتی این افراد آمدند در مسئولیت، دو زار نداشتند که برای زندگی اشان خرج کنند، ولی بعد بشوند میلیاردر و صاحب کارخانه و تجارت.
● الان بعضی جا‌ها که می‌رویم می‌گویند ما مشکلات فرهنگی داریم. مشکلات فرهنگی در برخورد نیست؛ به خدا در برخورد نیست.
● رئیس بازرسی کل کشور هم که هی راه می‌رود و به دولت فحش می‌دهد. اما کسی جز خدای متعال بر مجلس نظارت نمی‌کند.
● خدا روزی را نیارد که مردمی که ما را انتخاب کرده‌اند بگویند، حیف، چی می‌خواستیم و چی شد.
● دولت بودجه تصویب می‌کند و مجلس هم برای خودش و در این وسط ملت هم بی‌خیال.
● ملت از همه چیزش گذشته است و به خدا بد است این بودجه مصوب سال ۱۳۹۱ پس فردا منتشر شود؛ والله من باید سرم را از خجالت باید بیارم پائین. فلان نهاد ۳۰ کارمند دارد، ۳۰ میلیارد بودجه‌اش است و آن یکی ۵۰۰ کارمند دارد، ۵۰۰ میلیارد بودجه دارد، بدون اینکه خدماتی به مردم بدهند.
● بعضی مسائل را که هم شما می‌دانید و هم ما، نمی‌توانیم بگوییم که اگر بیان شود دنیا می‌ریزد بر سر ملت ما و البته تحملش نیز بسیار سخت است.
● ای کاش مجلس همین جا می‌ماند. اینجا همه به هم نزدیک‌تر صمیمی‌تر بودند. حالا همه رفتند زیر آن هرم بزرگ و ۲۰۰ میلیارد تومان امسال بودجه گذاشته‌اند برای کار عمرانی مجلس، خدا بده برکت. ۱۳۵ میلیارد هم گذاشته‌اند برای دفا‌تر نماینده‌ها. نفری ۴۵۰ میلیون تومان. خدا به داد همه ما برسد
زهره هادیان

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen