Sonntag, 24. Juni 2012

صدهزارتن ازایرانیان آزاده حامیان سازمان مجاهدین خلق ایران وشورای ملی مقاومت درویلپنت خواستاربهارایران وتغییربرای ایرانی آزاد شدند

صدهزارتن ازایرانیان آزاده حامیان سازمان مجاهدین خلق ایران وشورای ملی مقاومت درویلپنت خواستاربهارایران وتغییربرای ایرانی آزاد شدند 

تلویزیون العربیه ۴ تیر ۱۳۹۱ در گزارشی از ویلپنت خبر داد :
هزاران ایرانی در حومه پاریس پایتخت فرانسه گردهم آمدند و خواستار اجرای تغییرات سیاسی درایران وحمایت از شورای ملی مقاومت ایران شدند. در بین شرکت کنندگان تعدادی از سیاستمداران از جمله سناتور سابق آمریکایی روبرت تورسلی و شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی و مریم رجوی رهبر شورای ملی مقاومت ایران حضور داشتند.
گزارشگر سعد المسعودی: صدای هزاران مخالف ایرانی درسالن ویلپنت درنواحی پاریس بالا گرفت و خواستار بهار ایران و تغییر برای ایرانی آزاد شدند. پرچم های بهارعرب از سوریه وتونس ولیبی با پرچم های مقاومت ایران درهم آمیخت. شخصیت های سیاسی در دولت های قبلی و اعضای پارلمان اروپا و شخصیت های بین المللی از مناطق مختلف جهان برای همبستگی با مقاومت ایران به این گردهمایی آمده بودند.
رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک: این جمع و گروهها آنچه که ممکن است در ایران رخ بدهد را نشان می دهد و ما باید از تغییر رژیم در ایران حمایت کنیم کما اینکه در مصرو لیبی حمایت کردیم زیرا که ایران نیز به این تغییر نیاز دارد وچه بسا حمایت بیشتری نسبت به مصر و لیبی نیاز دارد زیرا که رژیم ایران از هر رژیمی که  تا بحال سرنگون شده است خشونت بار تر است.
فلیپ دوست بلازی معاون دبیرکل سازمان ملل گفت نمی توان در مقابل جنایت های آخوندهای حاکم بر ایران بیش از این سکوت کرد  و باید به صدای جوانان ایرانی که برای آزادی مبارزه کرده اند گوش فرا داد.
دوست بلازی: ما در اینجا هستیم تا حمایت مان ازمردم ایران و مقاومتش را اعلام کنیم و برای آنها خواستار آزادی نزدیک هستیم.
مریم رجوی مسئول شورای ملی مقاومت ایران که مخالفین ایرانی با شعارانقلاب و تغییر از او استقبال کردند گفت، بهار ایران کماکان زنده است و مردم ایران خواستار تغییر هستند و رژیم فعلی حاکم بر ایران آینده ای ندارد.
: این گردهمایی بزرگ درزمانی برگزار می شود که بحران ایران با جامعه جهانی به بن بست رسیده است  و صداهای سیاسی درجهان برای تغییر درایران بالا می گیرد.
تاشادی فاسکونسیروس سفیر اتحادیه اروپا: من بعنوان سفیر در امور انسانی با ایرانی آزاد درکنار آنها هستم و برای آنها آرزوی پیروزی وتغییر رژیم در ایران را دارم.
بخشی از برنامه این گردهمایی بزرگ توسط سناتور پاتریک کندی پسر ادوارد کندی فقید عضو کنگره آمریکا اعلام شد. در این گردهمایی تعداد زیادی از شخصیت های سیاسی سخنرانی کردند و از سازمان ملل وجهان خواستند که از آزادی مردم ایران حمایت کنند.
در این گردهمایی اپوزیسیون ایران، شخصیت های  نظامی و سیاسی و دیپلماتیک بین المللی درباره چگونگی آماده سازی برای بهار در راهِ ایران گفتگو کردند.