Samstag, 30. Juni 2012

کارازمحکم کاری عیب نمیکند


کارازمحکم کاری عیب نمیکند

جمعه، ۰۹ تیر ۱۳۹۱ / ۲۹ ژوئن ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button
مقامات قبرس، در پی بازداشت موقت وزیر خارجه ولی فقیه طلسم شکسته آخوندی ...این واقعه را «سوء تفاهم» و «عملکرد اشتباه» نیروهای امنیتی فرودگاه عنوان کردند.
ما ایرانیان می گوئیم که "کار از محکم کاری عیب نمی کند" لذا بجای شک وتردید ، دستگاه امنیتی فرودگاه اقدام کرده است. اما جالب است که مأمور مربوطه از بین هزاران نفر بسراغ سوژه اصلی و درست رفته وتشخیص او دقیق ودرست بوده وباید تشویقی هم به او داد چرا که به وزیر خارجه بانکدارمرکزی تروریسم جهانی مشکوک شده.
حالا اگر سوز وگدازها ونعره های وحشت آلود سران رژیم را در پی این موضوع ببینیم دیگر هیچ شکی باقی نمی ماند که آنها نیز می ترسند که از این پس در هر سفر خارجی باید منتظر یک بازداشت وبازپرسی  باشند.
جبغ و دادشان نیز از این است والا بعضا در جریان جنگ گرگها می خواهند که سر به تن صالحی هم نباشد چه برسد به بازداشت او!؟
تضاد این است که:
خارج از محدوده تسلط  سپاه به سفر رفته است ، جایی که قانون حاکم است و... خانه علی گدا  که نیست!؟
خبر را دوبار بخوانیم وکار این مأمور وظیفه شناس  را تحسین کنیم
.
در پی برملا شدن دستگیری و بازداشت وزیر خارجه رژیم در فرودگاه قبرس، شماری از کارگزاران رژیم با سوز و گداز خواستار برخورد مشابه با قبرس شدند.
به گزارش رسانه حکومتی ایلنا ۸ تیر ۱۳۹۱، فلاحت پیشه، عضو پیشین کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی، گفت: این بزرگترین بی‌حرمتی به شأن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی است و تا کنون سابقه نداشته است.
این کارگزار رژیم افزود: «دراین باره قطعا خود مسوولین وزارت امور خارجه مقصر هستند زیرا باید در شرایط حساس کنونی و با توجه به خصومت دنیا علیه ایران باید با ظرافت بیشتری سفرهای خارجه مسئولین را مورد بررسی قرار دهند.
پاسدار کوثری عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی نیز گفت: «باید منتظر حضور صالحی در مجلس باشیم تا بتوان درباره بازداشت وی اطلاعات دقیق‌تری کسب کرد. این احتمال نیز وجود دارد که این مساله برای ایجاد جنگ روانی رخ داده باشد تا از آن سوء استفاده تبلیغاتی شود.
یک رسانه حکومتی در باره دستگیری وزیر خارجه رژیم در سفرش به قبرس، نوشت: وزیر خارجه ایران که به دعوت رسمی مقام‌های قبرس با یک هواپیمای ویژه به این جزیره سفر کرده بود، به ادعای رسانه‌های این کشور در فرودگاه «لارناکا» دستگیر شد. مطبوعات بخش یونانی‌نشین قبرس دلیل بازداشت علی‌اکبر صالحی را قرار گرفتن نام وی در «فهرست تحریم اروپا» اعلام کردند. پلیس فرودگاه پس از مدتی کوتاه صالحی را آزاد کرد و مقام‌های قبرس...این واقعه را «سوء تفاهم» و «عملکرد اشتباه» نیروهای امنیتی فرودگاه عنوان کردند.
اگر به نفس این واقعه فراتر از یک خبر نگاه کنیم آنگاه می توانیم به نقش روشنگریها وافشاگریهای مقاومت ایران علیه رژیم در سراسر دنیا بهتر پی ببریم که هرروز سران رژیم را (با ضریب غنی شده انزوای داخلی و بین المللی )رسواتر می سازد. در ضمن همین پاسدار صالحی حتی در داخل ایران هم مثل بقیه سران رژیم یک ساعت نمی تواند تنها و بدون محافظ جایی برود، چون مردم ایران اصلا در تشخیص مجرمین وقاتلین فرزندانشان نه اشتباه می کنند ونه درنگ.
شهین سلامی
۲۸.۰۶.۱۲

1 Kommentar:

  1. به امید روزی که سران مجاهدین هم مانند سران رژیم در فرودگاهها دستگیر شوند .

    AntwortenLöschen